Vacature App2Track Support Consultant
In de wereld van de logistiek wordt App2Track de standaard voor zowel de vervoerders als grote verladende partijen. Charters en chauffeurs zichtbaar maken op een Control Tower kan namelijk eenvoudiger dan ooit via App2Track. Simpel gezegd maakt App2Track van een smartphone een boordcomputer. Omdat App2Track aan het begin van een nieuwe groeiperiode staat met veelbelovende projecten, zijn wij op zoek naar een App2Track Support Consultant die ons team komt versterken. Ons bedrijf bevindt zich in de regio Amersfoort, om precies te zijn in Nijkerk en wij bieden een geweldige werkplek in ons unieke pand.
Over de functie – van chauffeur tot directeur, je spreekt ze allemaal
Als App2Track Support Consultant ben jij verantwoordelijk voor de afhandeling van alle supportvragen die bij ons binnen komen, zowel telefonisch als via ons ticketsysteem. Daarnaast zorg jij er voor dat de chauffeurs van onze klanten de app tijdens hun ritten ook daadwerkelijk gebruiken. Als je ontdekt dat dit niet het geval is, bel je de betreffende persoon op met de vraag of hij/zij hulp nodig heeft en om ondersteuning kan bieden. Wij verwachten dat je een op maat gemaakt antwoord geeft richting de klant en de klant het gevoel geeft dat jij de ‘App2Track-expert’ bent.
De functie van App2Track Support Consultant is, net als de wereld van de logistiek, heel dynamisch. Naast de support werkzaamheden ben je nauw betrokken bij de implementaties van App2Track. Het ene moment ben je bezig met het geven van training op locatie en geef je instructies aan een nieuwe groep chauffeurs. Het andere moment ben je bezig met het ontwikkelen van instructiemateriaal of help je bij een software test. Voor dit laatste heb je regelmatig contact met onze developer.
Aangezien App2Track een startend en snelgroeiend product is binnen Optimizers, biedt dit veel kansen, wisselende werkzaamheden en doorgroeimogelijkheden. In deze functie krijg je de kans om te leren en jezelf te ontwikkelen op zowel persoonlijk als technisch gebied.
Vereisten
Je bent een enthousiast persoon met affiniteit voor apps en de logistieke wereld. Je werkt graag in een dynamische omgeving vol met kansen, wisselende doelgroepen en nieuwe projecten. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je kunt het gesprek aangaan met zowel een directeur van een groot bedrijf als een chauffeur. Jij bent een echte luisteraar en goed in het interpreteren van de (de soms onuitgesproken) klantwens en weet deze om te zetten naar een concrete actie. Je pakt zaken zelfstandig op maar bent ook in staat om goed samen te werken binnen het team.
Naast bovenstaande ben jij:
- Minimaal MBO niveau 4 opgeleid
- Vloeiend in Nederlands en Engels
- Proactief & nieuwsgierig; je deinst niet terug voor nieuwe uitdagingen
- Oplossingsgericht ingesteld en een echte puzzelaar; je zoekt technische uitdagingen tot de bodem uit
- Ervaren met intensief klantcontact
- Flexibel inzetbaar qua uren, eventueel ook in de avond of weekenden.
Wat bieden wij jou?
- Kansen om je te ontwikkelen
- Deel uitmaken van een snelgroeiend bedrijf
- Opleidingsbudget om je nog meer te bekwamen in jouw job
- Een marktconform salaris, op basis van je kennis en ervaring
- Samenwerking met multinationals binnen en buiten Nederland
- Een omgeving waarin je samenwerkt in teams met “vakidioten” zoals jijzelf
- Een innovatieve, creatieve en informele organisatie
- Geweldige teambuilding activiteiten
- 25 + 5 vakantiedagen
Zoeken wij jou? Solliciteer dan op deze vacature!
Ik wil die baan!
Heb je interesse in deze functie?
Stuur dan jouw CV met een korte motivatie per e-mail naar hr@optimizers.nl t.a.v. Heiko van der Vlugt.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacatures wordt niet op prijs gesteld.