App4Sales tijdens een drukke beursperiode
Augustus en september zijn voor de home deco branche belangrijke maanden met diverse beurzen. Voor het App4Sales team zijn het drukke weken waarin we bij onder andere Maison & Objet in Parijs op locatie zijn geweest.
Onze consultants hielpen nieuwe klanten op gang en bezochten de overige klanten om te kijken waar ze konden helpen. Met deze extra service zorgen we voor een vlekkeloze opstart bij onze klanten.
1 december: App4Sales customer event
Op deze middag zal programma o.a. een masterclass en een preview van nieuwe ontwikkelingen bevatten, noteer vast 1 december in uw agenda!


Gratis App4Sales beheerderstraining
Afgelopen periode hebben we een aantal gratis trainingen verzorgd voor App4Sales CMS beheerders. Eind november gaan we deze trainingen weer vanuit Nijkerk geven, echt een aanrader gezien de goede reacties die we kregen.
Portal4Sales update
Afgelopen maand is druk gebouwd aan Portal4Sales en dan met name de navigatie en structuur. We verwachten komende maand Portal4Sales een update te kunnen geven waarin met name de snelheid binnen het navigeren in de portal beter zal zijn. Ook wordt het mogelijk om directe links naar delen in de catalogus te gebruiken, erg handig voor acties!

Nieuwe ontwikkelingen
Vaak maken we tijdens de App4Sales klantendag nieuwe functies bekend die we aan het ontwikkelen zijn. We zijn inmiddels gestart met de Android versie van App4Sales, deze versie moet in het eerste kwartaal van 2017 gereed zijn.

Naast de Android versie zijn we bezig met een compleet nieuwe App: App4Picking. Hierin gaan we het voor de App4Sales klanten heel gemakkelijk maken om o.a. orders te picken. Inmiddels hebben 5 pilot klanten zich ingeschreven en is de ontwikkeling gestart.
Tijdens het customer event op 1 december laten we deze nieuwe ontwikkelingen zeker zien.