Vacature Customer support specialist Team Logistics
Het is vandaag maandag en je bent klaar voor weer een nieuwe week. Voordat je deelneemt aan de daily standup van het team controleer en prioriteer je de email tickets, zodat je eventuele last minute vragen mee kunt nemen naar het team. Na de standup ga je aan slag met de controle van de consultant uren totdat de telefoon gaat. Een van onze grotere logistieke klanten belt en moeiteloos weet jij de juiste tone of voice te vinden om het probleem en de urgentie te achterhalen. Samen met de project manager regel jij dat er direct een consultant mee aan de slag gaat. De ochtend vliegt voorbij en het is alweer tijd voor onze gezamenlijk lunch. De zon schijnt dus je besluit jouw dagelijkse potje tafelvoetbal te ruilen voor een rondje wandelen in de zon met een groepje collega’s.
Na de lunch staat er een overleg met onze twee projectmanagers op de agenda. Samen kijken jullie naar de status van de lopende projecten en bepalen jullie wat er nodig is voor de nieuwe projecten. Als ware spin in het web sta jij in het middelpunt van de logistieke afdeling; waar nodig ondersteun jij op planning, administratief, financieel of commercieel niveau. Je sluit af met een controle rondje op alle openstaande tickets als Customer support specialist heb jij een volledig overzicht en zorg jij dat alle tickets in de juiste prioriteit en voor de deadline naar tevredenheid afgerond zijn. Jij weet wat er speelt bij onze klanten en je denkt dan ook pro actief mee om het logistieke proces te verbeteren. Jij bent er trots op dat door jouw werk de rest van het team zijn of haar werk net iets beter kan doen. Op basis hiervan maak je een globale planning voor de rest van de week. Je weet immers nooit precies hoe die gaat lopen en dat maakt jouw werk juist zo leuk.
Waarom jij goed in ons team zou passen
Jij hebt ervaring met projectondersteuning voor externe klanten, een IT-achtergrond en jij weet moeiteloos met alle lagen binnen een organisatie te communiceren. Jij kunt soepel omgaan met wijzigingen en onvoorziene omstandigheden. Daarnaast weet je prioriteiten te stellen en ben je resultaat en doelgericht. Als laatste bezit jij:
- Afgeronde MBO opleiding met werkervaring of een HBO opleiding (richting ICT, bedrijfskunde of project management);
- Het is een pré als je kennis en ervaring hebt met één of meerdere projectmanagement methodieken, waterval en Agile principes en/of Scrum.
- Aantoonbare kennis en ervaring met financiële ondersteuning van projecten zoals budgettering, actuele kosten, schatting kosten tot afronding.
Dit bieden wij jou!
Een plek waar iedereen zich prettig, gezien en thuis voelt; dat vinden wij belangrijk. Wij investeren daarnaast graag in jouw ontwikkeling en bieden jou volop kansen in ons sterk groeiende bedrijf.
Onze arbeidsvoorwaarden passen hierbij, zoals:
- Een innovatieve, creatieve en informele organisatie;
- Een goed salaris op basis van jouw kennis en ervaring;
- Reiskostenvergoeding;
- Laptop;
- Vakantiegeld én een vaste 13de maand;
- 25 vakantiedagen bij fulltime dienstverband;
- 5 bonusdagen indien jij niet ziek bent geweest bij een fulltime dienstverband;
- Wij helpen je met een bijdrage bij Bright pensioen sparen;
- Mooie ontwikkelkansen en doorgroeimogelijkheden;
- De mogelijkheid om op kantoor te sporten;
- Een wekelijkse borrel op kantoor met je collega’s;
- Geweldige teambuildingactiviteiten zoals jaarlijkse city trip naar een stad in Europa!
- Contract voor bepaalde tijd met omzetting naar vast contract bij goed functioneren.
Waarom jij kiest voor Optimizers
Life is short, Work somewhere awesome Dat is ons motto, en dit zie je ook terug op je werkplek in ons mooie pand. We maken graag niet-werk-gerelateerde sociale praatjes, hebben wekelijks een borrel, spelen een potje op PS5 of tafelvoetbaltafel en organiseren regelmatig iets leuks. Een plek waar iedereen zich prettig, gezien en thuis voelt; dat vinden wij belangrijk. Wij investeren daarnaast graag in jouw ontwikkeling en bieden jou volop kansen in ons sterk groeiende bedrijf.
Optimizers Group is een middelgroot, groeiend bedrijf. Optimizers Group bestaat uit Optimizers (locatie Nijkerk en Groningen) en Netivity en Tweakwise (beide in Zwolle). Vanwege onze sterke groei zijn wij hard op zoek naar nieuwe collega’s.
Wil jij werken bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in e-commerce, B2B apps en logistieke software? Dan willen wij jou graag ontmoeten!
Zoeken wij jou? Solliciteer dan op deze vacature!
Ik wil die baan!
Heb je interesse in deze functie?
Stuur dan jouw CV met een korte motivatie per e-mail naar hr@optimizers.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacatures wordt niet op prijs gesteld.